maanantai 8. kesäkuuta 2015

Oh, Glazed Eyes, Empty Hearts ✦
























Toukokuussa postauksia tuli tasan nolla, sillä kotona oli kauhee siivousurakka. Meillä pidettiin päättäjäispäivänä yo-juhlat, joiden takia en mennyt kouluunkaan. Juhlat menivät hyvin ja hälinästä huolimatta koirat käyttäytyivät tosi hienosti!
Todistuksesta tuli ihan hyvä. Odotin seiskan keskiarvoa, mutta onneksi sieltä tuli kasi. Ruotsi pysyi onneksi kymppinä, ysejä tuli kolme (englanti, uskonto ja saksa) ja kaseja tuli yhdeksän (äikkä, matikka, hissa, mantsa, kemia, bilsa, kuvis, köksä ja liikka). Musiikista ja kässästä tuli molemmista seiska ja fysiikasta kutonen. En osannut fysiikkaa ollenkaan, ihan liian vaikeeta mulle :D























Seiskaluokka meni jotenkin älyttömän nopeasti ja nyt syksyllä siirryn 8A:lle. Kässää, köksää eikä musiikkia ole enään, onneksi. En oikeen tykännyt mistäkään noista aineista, musiikissa osasin just ja just soittaa kitaraa. Kässässä en tehnyt varmaan mitään enkä yleensäkkään tykkää tommosesta pikku näperryksestä. 
Valinnaisiksi meillä sai valita kolme pitkää ja yhden lyhyen, mutta mulla kun oli jo A2 - kielenä saksa, sain kaksi pitkää valinnaista. Toiveina mulla oli kuvis ja äikän virtuaaliset teksti, lyhyenä tietotekniikan kuvanmuokkauskurssi. Syksyllä mulla on sitten kuvis ja kuvanmuokkaus, mutta eipä olekkaan äikän virtuaaliset tekstit. Kun opo kertoi sen toisen pitkän, mä suorastaan järkytyin, sehän oli mulla varavalintana joo, mutten kyllä ois kuvitellut ollenkaan saavani sitä. Saksan, ruotsin ja englannin lisäksi alan siis syksyllä lukemaan italiaa. ITALIAA. Olin nauranut mun kaverille kuinka hän joutuu syksyllä opiskelemaan neljää kieltä ja nyt itse opiskelen saman verran, eipä naurata enää. Saa nyt nähdä miten se alkaa sujumaan, ihan kun en jo valmiiksi sekoita ruotsia, englantia ja saksaa keskenään (esimerkkinä sonjalle sanomani jag can nicht...).























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti